Tuesday, January 11, 2011

tulis blog mcm nak wat assgmnt!

betul! nak wat blog cm nak wat assgment,, aku nk start tulis ni pun kene mandi dulu,, kene segarkan bdn.. konon kalo segar, dpt idea mcm2 nak tulis.. hahahah...bodoh betul... ok da siap mandi.. baru ader mood sket la.. nak tulis blog yang aku peram neh...


aku ingat blog ni  nak cerita cm diary la.. xde owg bace pum aku xkesah... janji ader tmpt boleh aku jadi kerani... menaip bnyk2...
disebabkan aku xpernah tulis ape2, so aku mula dari bawah then sampai citer2 mengarut aku tulis...kalo rajin la...kalo mls,, sampai sudah blog aku mcm ni la...hehhee...


first aku kenalkan ape yang ader kat sekeliling aku, pasal aku, xpayah citer...coz xpenting pom...
nah ni dier... harta aku yang aku syg...


                                                 ni dier.. kete aku...yang mampu dan dibeli.


hajatnye, aku nak beli ....




                     honda city la... coz ader name city......cantek x..?takpe nanti aku rembat ko..siapla..


then, ni bilik aku yang sedap mate memandang, bilik UNIE ZAKARIA pun xley kalahkan aku... hahaha..




cantek x? sedap jer mate memandgkan.. kan...








dan paling best moto merempit aku... 


ex5...tercinta..syg awak tau..

moto aku dah berbulan aku x start kan, da ader keter, luper la kat moto neh... basuh2 pastu parking baek, then xpakai2 pun..biler bersalji-salji kat ats moto aku. , aku basuh balik...hahahaha..

wat mase neh.. ni yang aku ader.. rumah.. nanti aku beli.. memng ader pk nak beli,, tapi rileks dulu, sebab 6 tahun aku berhijrah,, so mase neh aku bls dendam nak lepak umah mak aku neh...hehehe...


cerita aku: sitirus zakaria

No comments:

Post a Comment