Tuesday, January 11, 2011

RAY.BAN sye suke kat awk...

hajat yang terpendam.. nak sgt pakai ray ban,, nak sgt...! kumpul punyer kumpul, so da tekad n berjanji serta nawaitu yang betul aku belilah rayban...hahhaa...aku la paling semat sekali pakai ray ban.. xnak yang kat expo.. xbest.. xgood2 lgsg... so aku beli......
ray. ban outdoorman, yang ni lah..semat kan..

nak beli polarized punyer, tapi tokey kedai tu kate kene order... xkan nak tunggu, duet da kuar.. kang tunggu, duet tu abes g beli mende len lak.. bukan boley sgt pegang duet neh.. byk sgt syaitan bergayut kat telinga suh beli mcm2... lantakla...  xde polarized pun takpe, janji beli.. coz nawaitu kuat sgt suh beli spek neh..

cuber r tengok owg paki spek neh, semat betul...

semat kan..
 nak semat lagi .. ha yang ni paling semat...

cuber tgk, semat betui.. hahahah...

ahhahahaha... ader lak pendengki nak beli ray ban jgk.. saper lagi. FARHAN AHMAD la, makwe pakai ray ban. tercabar la..hahahha..
 tapi dier beli jenis len.. hish cbuk jer... beli la jenama len,, beli la AERAS ker,, mcm mawi tuh,, hahah


ni dier punyer wayfarer..

tapi dier nyer, xley kalahkan harga aku nyer.. wawawwaa...good news dier punyer spek polarized,,, wuaawuaaa... xsuker!

hikhik.. bila kami da beli so...together gether la sematnyer..... hahhaha...

owg lelaki tu x semat...hahhaha


cerita aku: siti rus zakaria

No comments:

Post a Comment