Tuesday, May 20, 2014

DUGAAN BERTUNANG.

huh! tengok  tittle pun da tau susah nak hadapi .. apa lagi nak buat keputusan.. memang jujur aku cakap dugaan tunang sangat tinggi.. yang tak pernah hadapi.. memang rezeki.. tapi rata-rata aku borak orang  sudah bertunang.. semua akan cakap hal yang sama.. so .. tak hairan la dugaan tunang salah satu cabaran ke arah yang halal..


 ok jom start cerita dugaan aku..

 " Anda akan jumpa orang yang lebih sempurna dari tunang anda"

 yessss. betul sangat...!! inilah dugaan yang paling tak keruan aku rasa... bayangkan lah... cita-cita  lelaki idaman anda muncul depan mata.. Allah... orang kata dia lah yang kita cari selama ni..tup.. tup.. ada...  hahahhahaha... aku pulak jenis mudah suka kat orang.. ha... yang tuh payah sikit...

nak tulis beria sangat.. bimbang tunang baca.. hahaha.. so cerita sikit la.. dia.. tinggi, wangi, kelakar. 3 ciri yang aku nak sangat cari untuk pasangan aku..  dan dia sangat la best.. perfect sangat ok..huh.. macam jahat pulak tulis macam nie.. hihih...



Gambar diatas biarla menjadi rahsia dan segala persoalan.. hahhhahaa.. untuk menjaga banyak hati .

 Dia pun tahu aku tunangan orang. dan aku tersepit untuk buat keputusan. banyak hati untuk dijaga.
aku senyapkan diri selama 2 minggu. aku memberitahu keluarga aku.. aku mahu putus tunang..  bukan sebab aku jumpa Mr. Perfect neh.. tapi banyak lagi masalah yang timbul yang sampai aku buat keputusan untuk putus.. hmmmm...

Dalam masa 2 minggu. tunang aku tak keruan. sudah tahu hajat aku, nak putus.. dia cari aku. merayu kat aku...dia janji nak berubah.. ok.. kali yang 59 aku bagi peluang.  dan dia Mr. Perfect redha keputusan aku..

Berserah.




No comments:

Post a Comment